Saturday, March 1, 2008

Laman 'Warkah Untuk PM' dilancarkan

Utusan Malaysia 1 mac 2008

PEKAN 1 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melancarkan laman web khas - www.warkahuntukpm.com.my - untuk Perdana Menteri meneliti secara peribadi segala pandangan atau isu yang mungkin menjadi kebimbangan rakyat.

Ia merupakan satu saluran komunikasi dua hala yang diwujudkan untuk menerima pandangan dan saranan rakyat bagi mengukuhkan lagi program pembaikan kerajaan, kata Timbalan Perdana Menteri semasa melancarkan lama web itu di kediamannya di sini.


Beliau berkata laman web itu merupakan satu wahana baru yang membolehkan rakyat berinteraksi dengan kerajaan selaras dasar untuk mendekatkan lagi hubungan antara rakyat dan kerajaan.

"Pelancaran laman web ini adalah dengan mengambil kira zaman ICT ini, maka saluran internet merupakan satu saluran yang penting dan berkesan untuk mendapatkan maklumbalas daripada orang ramai.

"Dengan pelancaran laman web ini bererti kita mewujudkan wahana baru interaksi, yang dilihat akan memberi kesan kepada rakyat dalam jangka pendek dan panjang,” katanya kepada pemberita di sini.

- Bernama


Komen:

Saya tidak pasti sama ada kebetulan atau suratan, sebuah laman khas dibuat untuk rakyat meluahkan cadangan, idea dan perasaan kepada Perdana Menteri dengan tajuk 'Warkah Untuk PM'. Saya telah menulis Warkah Buat Teman sehari selepas pembubaran parlimen.

Apa pun, rakyat boleh buka laman
Warkah Untuk PM untuk meluahkan apa yang terbuku dalam hati, inilah masanya!

1 comment:

azlishukri said...

menarik tentang kempen ini...